Na uspešno poslovanje podjetja lahko vplivajo zunanji (recesija, stagnacija, novi konkurenti, upad kupne moči ...) in notranji dejavniki (strategija podjetja, motivacijski faktorji, delovno okolje ...). Pri organizaciji poslovanja jih je potrebno upoštevati ter integrirati tako, da maksimalno izkoristite vse prednosti, morebitne slabosti in ovire pa upoštevate ter jih v pravem trenutku obrnete sebi v prid.
Velikokrat se zgodi, da podjetje samo ne more objektivno pogledati na svoje omejitve ter hkrati tudi ne vidi pravih priložnosti, zato lahko to nalogo na podlagi znanja, izkušenj in posluha za podjetniško okolje opravimo strokovnjaki OTA-S. Naša ponudba obsega pripravo celostne strategije reorganizacije in optimizacije poslovnih procesov, prav tako pa vam pomagamo vse potrebno dejansko implementirati tudi v prakso.
V letih delovanja smo pomagali mnogim, da so z nadgradnjo in premišljenimi spremembami organizacije dela dosegli pravi preboj. Pomagamo vam namreč uvesti preverjeno zanesljive spremembe in v vaše delovno okolje prinesemo sveže prijeme. Še posebej smo specializirani za reorganizacijo računovodskih funkcij podjetja, kjer naše predlagane rešitve poenostavijo, pospešijo in optimizirajo procese ter prinašajo dolgoročne uspehe.